ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Opis przedmiotu zamówienia - dostawa poj. ciężarowych do przeprowadzania egzaminów kat. C, C+E prawa jazdy

Akapit nr 1 - brak tytułu

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia: dostawa samochodów ciężarowych do przeprowadzania egzaminów państwowych kat. C i kat. C+E prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Słupsku.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
CZĘŚĆ I - Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu ciężarowego do
przeprowadzania egzaminów w zakresie prawa jazdy kategorii C.
 
CZĘŚĆ II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zespołu pojazdów ( ciągnik siodłowy + naczepa) w zakresie prawa jazdy kategorii C+E.
 
1. Zamawiający wymaga, aby samochody ciężarowe i naczepa były fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowane nie wcześniej niż 2024.
2. Przeznaczenie samochodów ciężarowych i ich warunki eksploatacyjne:
a) Samochód ciężarowy i ciągnik siodłowy z naczepą przeznaczone będą do egzaminowania osób ubiegających się o prawo jazdy odpowiednio kategorii „C” i C+E  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 grudnia2023 r. w sprawie egzaminowania
osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach.
b) eksploatacja pojazdu odbywać się będzie zgodnie z jego przeznaczeniem w
polskiej strefie klimatycznej.
3. Wymagania formalne;
a) Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w: Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. (Dz. U. z 2023 r. poz. 622 t.j.) oraz ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 t.j. z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2024 r. poz. 502 t.j. ), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2022 r. poz. 739 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).
b) Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, potwierdzone wyciągiem ze świadectwa homologacji.
 
                 do przeprowadzania egzaminów w zakresie prawa jazdy kat C.
 
1. Samochód ciężarowy powinien:
- mieć dopuszczalną masę całkowitą co najmniej 12.000 kg,
- mieć rzeczywistą masę całkowitą co najmniej 10.000 kg,
- mieć długość co najmniej 8 m,
- mieć szerokość co najmniej 2,40 m,
- osiągać prędkość co najmniej 80 km/h,
- być wyposażony w układ przeniesienia napędu z automatyczną skrzynią biegów  
  umożliwiającą ręczny wybór biegów przez kierowcę,
- posiadać skrzynię ładunkową zamkniętą o szerokości i wysokość co najmniej takiej samej
  jak kabina. ( skrzynia z burtami aluminiowymi, plandeka z PCV w kolorze kabiny
  preferowany kolor czerwony).
- posiadać silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 170 kW spełniający wymogi co najmniej
  EURO – 6e,
- posiadać dwie osie,
- posiadać hamulec silnikowy,
- posiadać napęd przekazywany na oś tylną,
- posiadać kabinę 3 miejscową ( preferowany kolor czerwony ) z fotelem kierowcy i pasażera
  z siedzeniami pneumatycznymi oraz dodatkowym środkowym siedzeniem statycznym,
  amortyzowaną bez przestrzeni sypialnej,
- posiadać w kabinie, z prawej strony uchwyt dla pasażera (egzaminatora),
- być wyposażony w legalizowany  tachograf samochodowy dla dwóch kierowców,
- posiadać lewostronny wspomagany  układ kierowniczy z regulowaną wysokością i
  pochylenia koła kierownicy,
- posiadać klimatyzowaną kabinę, elektrycznie podnoszone szyby, obrotomierz, tablicę
  wskaźników w języku polskim,
- powinien posiadać osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażerów,
- być wyposażony w korek wlewu paliwa zamykany na klucz,
- posiadać dźwiękową sygnalizację biegu wstecznego z możliwością wyłączenia,
- posiadać lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane,
- posiadać pneumatyczne zawieszenie osi tylnej,
- posiadać na wszystkich kołach opony wielosezonowe,
- układ hamulcowy z systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania,
- system kontroli trakcji,
- system stabilizacji toru jazdy,
- listwy profilowe do zamocowania pasów zabezpieczających ładunki oraz uchwyty mocujące
  ładunek w podłodze lub rozwiązanie równoważne umożliwiające zabezpieczenie ładunku
  przed przemieszczeniem,
- możliwość podłączenia i współpracy z przyczepą.
3. Samochód ciężarowy dodatkowo powinien:
- posiadać dodatkowy pedał hamulca roboczego dla egzaminatora, który umożliwia przejęcie  
  sterowania układem hamulcowym przez egzaminatora (zamontowany z prawej strony z
  systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania, posiadający 
  homologację lub dodatkowy przegląd ze Stacji Kontroli Pojazdów ),
- posiadać dodatkowe podgrzewane  lusterka zewnętrzne, prawe i lewe umożliwiające
  obserwację boku pojazdu i drogi z pozycji pasażera ( egzaminatora ),
- posiadać apteczkę doraźnej pomocy, gaśnice i trójkąt ostrzegawczy,
- posiadać ogumione koło zapasowe,
  przemieszczenie się podczas jazdy i hamowania o ciężarze dostosowanym do wymaganej
  rzeczywistej masy całkowitej samochodu minimum 10.000 kg,
- być przystosowany do ciągnięcia przyczepy (standardowy automatyczny sprzęg z paszczą
  stalową). Sprzęg górny wraz z belką do podłączenia przyczepy zamontowany na końcu ramy
  w sposób umożliwiający sprzęgnięcie samochodu z przyczepą bez konieczności wchodzenia
  pod samochód w trakcie złączania i rozłączania z przyczepą,
- posiadać gniazda elektryczne i złącze  pneumatyczne Duo-Matic usytuowane w takim
   miejscu ( łatwo dostępnym ), aby zapobiec uszkodzeniu ich  w przypadku nieprawidłowo
   wykonywanego łączenia mechanicznego samochodu z przyczepą.
- posiadać oznakowanie pojazdu długiego i ciężkiego,
- posiadać podświetlaną tablice „L” z przodu i z tyłu pojazdu (wymiary i wysokość
  zamontowania winny być zgodne z aktualnymi przepisami),
- posiadać komplet dywaników podłogowych gumowych dla kierowcy i pasażerów,
- posiadać pokrowce na wszystkie siedzenia,
- posiadać dwa gniazda zasilania (zapalniczki) w kabinie – 12V i 24V,
- posiadać zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny co najmniej 10.000 kg,
- posiadać 2 kliny pod koła,
- posiadać trzy kamizeli odblaskowe
- posiadać trzy przewody elektryczne niezbędne do zainstalowania systemu rejestracji
  przebiegu egzaminu umieszczone w górnej przestrzeni schowków po prawej stronie kabiny
  ( jeden „plus” zasilany na stałe, drugi „plus” zasilany po włączeniu zapłonu, po otwarciu
  lewych drzwi, po otwarciu prawych drzwi pojazdu i trzeci przewód „masowy” ).
- posiadać dodatkowe kontrolki umieszczone na desce rozdzielczej po prawej stronie
  (egzaminatora) według następujących zasad:
- kontrolka włączonych świateł hamowania - stop ( kolor czerwony),
- kontrolka włączonych świateł mijania (kolor pomarańczowy),
- kontrolka włączonych świateł drogowych (kolor niebieski),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu prawego (kolor zielony),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu lewego (kolor zielony),
- kontrolka włączonych świateł biegu cofania (kolor biały).
 
 
CZĘŚĆ II - parametry i wymagania techniczne zamawiającego dla zespołu pojazdów (ciągnik
                 siodłowy + naczepa) w zakresie prawa jazdy kategorii C+E.
 
1. Zespół pojazdów składający się z ciągnika siodłowego z naczepą powinien:
- mieć dopuszczalną masę całkowitą co najmniej 20.000 kg,
- mieć rzeczywistą masę całkowitą co najmniej 15.000 kg,
- mieć długość co najmniej 16 m,
- mieć szerokość co najmniej 2,40 m,
- osiągać prędkość co najmniej 80 km/h,
- być wyposażony w układ przeniesienia napędu z automatyczną skrzynią biegów  
  umożliwiającą ręczny wybór biegów przez kierowcę,
- posiadać skrzynię ładunkową naczepy zamkniętą o szerokości i wysokość co najmniej takiej
  samej jak kabina. Długość skrzyni ładunkowej  powinna odpowiadać długości naczepy  
  ( naczepa kurtynowa typu firanka w kolorze kabiny - preferowany kolor czerwony ),
- posiadać oznakowanie pojazdu długiego i ciężkiego.
 
2. Ciągnik siodłowy powinien:
- posiadać silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 170 kW spełniający wymogi co najmniej
  EURO – 6e,
- posiadać dwie osie,
- posiadać hamulec silnikowy,
- posiadać napęd przekazywany na oś tylną,
- posiadać kabinę 3 miejscową ( preferowany kolor czerwony ) z fotelem kierowcy i pasażera
  z siedzeniami pneumatycznymi oraz dodatkowym środkowym siedzeniem statycznym,
  amortyzowaną bez przestrzeni sypialnej,
- posiadać w kabinie, z prawej strony uchwyt dla pasażera (egzaminatora),
- być wyposażony w legalizowany  tachograf samochodowy dla dwóch kierowców,
- posiadać lewostronny wspomagany  układ kierowniczy z regulowaną wysokością i
  pochylenia koła kierownicy,
- posiadać klimatyzowana kabinę, elektrycznie podnoszone szyby, obrotomierz, tablicę
  wskaźników w języku polskim,
- być wyposażony w korek wlewu paliwa zamykany na klucz,
- posiadać dźwiękową sygnalizację biegu wstecznego z możliwością wyłączenia,
- posiadać lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane,
- posiadać pneumatyczne zawieszenie osi tylnej,
- posiadać na wszystkich kołach opony wielosezonowe.
2. Ponadto powinien być wyposażony w:
- układ hamulcowy z systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania,
- system kontroli trakcji,
- system stabilizacji toru jazdy,
- możliwość podłączenia i współpracy z naczepą.
3. ciągnik siodłowy dodatkowo powinien:
- posiadać dodatkowy pedał hamulca roboczego dla egzaminatora, który umożliwia przejęcie  
  sterowania układem hamulcowym przez egzaminatora (zamontowany z prawej strony z
  systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania, posiadający 
  homologację lub dodatkowy przegląd ze Stacji Kontroli Pojazdów ),
- posiadać dodatkowe podgrzewane  lusterka zewnętrzne, prawe i lewe umożliwiające
  obserwację boku pojazdu i drogi z pozycji pasażera ( egzaminatora ),
- posiadać apteczkę doraźnej pomocy, gaśnice i trójkąt ostrzegawczy 2 sztuki,
- posiadać ogumione koło zapasowe,
- posiadać standardowe siodło o wysokości umożliwiającej sprzęgnięcie pojazdu z
  dedykowana naczepą,
- posiadać gniazda elektryczne i złącze pneumatyczne Duo-Matic usytuowane w łatwo
  dostępnym miejscu ( lewa lub środkowa strona pojazdu ),
- posiadać z przodu podświetlaną tablicę „L” (wymiary i wysokość zamontowania winny być
  zgodne z aktualnymi przepisami),
- posiadać komplet dywaników dla kierowcy i pasażerów,
- posiadać pokrowce na wszystkie siedzenia,
- posiadać dwa gniazda zasilania (zapalniczki) w kabinie – 12V i 24V,
- posiadać zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny co najmniej 12.000 kg,
  przebiegu egzaminu umieszczone w górnej przestrzeni schowków po prawej stronie kabiny
  ( jeden „plus” zasilany na stałe, drugi „plus” zasilany po włączeniu zapłonu, po otwarciu
  lewych drzwi, po otwarciu prawych drzwi pojazdu i trzeci przewód „masowy” ).
- posiadać 2 kliny pod koła,
- posiadać trzy kamizeli odblaskowe
- posiadać dodatkowe kontrolki umieszczone na desce rozdzielczej po prawej stronie
  (egzaminatora) według następujących zasad:
- kontrolka włączonych świateł hamowania - stop ( kolor czerwony),
- kontrolka włączonych świateł mijania (kolor pomarańczowy),
- kontrolka włączonych świateł drogowych (kolor niebieski),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu prawego (kolor zielony),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu lewego (kolor zielony),
- kontrolka włączonych świateł biegu cofania (kolor biały).
 
4. Ponadto naczepa powinna być:
- fabrycznie nowa (w wersji „firanka”),
- jednoosiowa na kołach bliźniaczych lub dwuosiowa na kołach pojedynczych obciążona  
  płytami betonowymi zamocowanymi w sposób wykluczający samoczynne przemieszczenie  
  się podczas jazdy i hamowania o ciężarze dostosowanym do wymaganej rzeczywistej masy
  całkowitej zespołu pojazdów co najmniej 15.000 kg przy założeniu, że zespół pojazdów spełnia
  wymagania  DMC co najmniej 20.000 kg.
- wyposażona w układ hamulcowy z systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas
  hamowania,
- wyposażona w system kontroli trakcji,
- wyposażona w system stabilizacji toru jazdy,
- wyposażona w listwy profilowe do zamocowania pasów zabezpieczających ładunki oraz
  uchwyty mocujące ładunek w podłodze lub rozwiązanie równoważne umożliwiające
  zabezpieczenie ładunku przed przemieszczeniem,
- wyposażona w całoroczne opony naczepowe,
- wyposażona w ogumione koło zapasowe zamocowane w koszu,
- wyposażona w dwie zamykane skrzynki narzędziowe,
- oznakowana z tyłu w podświetloną tablicę z oznaczeniem "L", o wymiarach 30 x 30 cm z
   tyłu pojazdu zgodne z obowiązującymi przepisami,
- wyposażona w dwa kliny pod koła,
 
Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu:
 
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na
zakupione pojazdy na okres minimum 24 miesiące, przy czym rodzaj eksploatacji
(egzaminowanie kandydatów na kierowców jak również montaż monitoringu) nie ma wpływu na warunki gwarancji i rękojmi,
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił do napraw z tytułu rękojmi,
gwarancyjnych i pogwarancyjnych punkt serwisowy (stację obsługi), posiadający
autoryzację producenta dla samochodu ciężarowego w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego,
c) w okresie gwarancji i/lub rękojmi Wykonawca gwarantuje podjęcie przez
wskazany punkt serwisowy, czynności serwisowych w preferowanym czasie nie dłuższym niż 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie, mailem lub telefonicznie) – jako dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne.
 
           
Wymagania stawiane przez zamawiającego dla pojazdów – dla każdej z części.
 
a) Zamawiający we własnym zakresie zarejestruje i ubezpieczy pojazdy po otrzymaniu od  
Wykonawcy niezbędnych dokumentów do rejestracji danego typu pojazdu łącznie z fakturami zakupu. Faktury należy wystawić po wystawieniu protokołu gotowości do wydania pojazdów.
Po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu pojazdów Zamawiający dostarczy tablice i dowody rejestracyjne do Wykonawcy w celu wykonania dodatkowego badania technicznego dotyczącego przystosowania pojazdów do nauki jazdy i egzaminowania i do ciągnięcia przyczep zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostarczenia pojazdów do Zamawiającego.
b) samochody muszą posiadać homologację potwierdzoną stosownym świadectwem, dostarczoną wraz z pojazdami oraz muszą spełniać wymogi zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego,
c) wraz z samochodami Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
- dowód rejestracyjny
- świadectwo homologacji,
- świadectwo legalizacji tachografu,
- książkę gwarancyjną,
- książkę serwisową,
- instrukcję obsługi w języku polskim,
- harmonogram przeglądów okresowych z zakresem czynności dla pojazdu,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych,
- inne niezbędne dokumenty konieczne do użytkowania pojazdów,
 
            Warunki dotyczące odbioru pojazdów
 
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył na własny koszt pojazdy do
siedziby Zamawiającego, tj. Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku,
Słupsk ul. Mierosławskiego 10 w godz. 08.00 – 14.00 z wyjątkiem sobót, niedziel i dni
ustawowo uznanych za wolne.
b) Zamawiający zobowiązuje się do dokonania odbioru dostarczonych pojazdów
niezwłocznie w dniu dostarczenia pojazdów przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Pojazdy powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (przy czym za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni uznanych ustawowo za wolne), w przypadku braków lub usterek Wykonawca usunie je w terminie 5 dni roboczych po czym strony przystąpią ponownie do odbioru pojazdu/pojazdów
c) Zamawiający wymaga od wykonawcy przeszkolenia personelu w zakresie obsługi i użytkowania pojazdów, a w przypadku zespołu pojazdów z części II zamówienia przeszkolenia z prawidłowego sprzęgania i rozprzęgania zespołu pojazdów.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna ZACZEK
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-15 07:39:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna RESZETAR
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-15 07:39:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna RESZETAR
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-15 07:39:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
256 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
informuje o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym
na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych - BP/39/2024.
 
 
W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę.
 
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
 
 
Numer oferty
 
Nazwa i adres wykonawcy
Liczba punktów w kryterium – cena – 60 %
Liczba punktów w kryterium – odległość stacji paliw od WORD – 30 %
Liczba punktów w kryterium – upust – 10 %
 
Razem
1
„OKTAN BRZESKI, GRZENKOWICZ” Sp. z o.o.
ul. Bohaterów Westerplatte 7
76 – 200 Słupsk
60,00
30,00
10,00
100
 
 
 
Zatem najkorzystniejszą ofertę złożyła firma OKTAN BRZESKI, GRZENKOWICZ Sp. z o.o. ze Słupska,
z którą WORD Słupsk podpisze umowę na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych w 2025 r. 
 
 
 
 
 
 
Słupsk, dnia 10.12.2024 r.                                                         
 
                                                                                                     Podpisał:
 
                                                                                                   Zbigniew Sędzicki
                                                                                                    Dyrektor WORD Słupsk
 
 
 
 
ZP/372/BP39/24
L. dz.  1123/2024                                                                               Słupsk, dnia 22.11.2024 r.
 
                                                                                   Stacje paliw w Słupsku
                                                         
dotyczy: zaproszenie do złożenia oferty na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych dla WORD Słupsk w 2025 r.
 
 
            Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku przeprowadza rozeznanie cenowe (znak sprawy BP/39/2024) na sukcesywną dostawę paliw płynnych (na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) w związku z czym zapraszamy do złożenia oferty cenowej na sukcesywną dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych w roku 2025.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych i gazowych przez okres 1 roku (benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON i gazu LPG) do pojazdów i urządzeń spalinowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Słupsku w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej w ilości szacunkowej:
  • benzyna bezołowiowa Pb95 – 1.500,00 litrów
  • olej napędowy ON – 8.440,00 litrów,
  • gaz LPG – 8.400,00 litrów.
Ilości paliw są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy wnoszenia przez Wykonawcę  jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
Termin realizacji: od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
 
Wymagania dla przedmiotu dostawy: paliwa muszą spełniać wymagania:
a) zawarte w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dni26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych /Dz. U. z 2024 r., poz. 1018 z późn. zm./;
b) zawarte w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26.06.2023 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) /Dz. U. z 2023 r., poz. 1293/;
c) określone przez polskie normy: PB - PN-EN 228, ON - PN-EN 590, gaz LPG – PN-WN 589.
Proponowany przebieg procedury wydawania paliwa.
WORD sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz pojazdów, do których tankowane będzie paliwo. Załączniki te będą integralną częścią umowy. Upoważnione osoby przez Zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania ilości i wartości wydanego paliwa na odpowiednim dokumencie (np. karcie klienta, kwicie kasowym, w-z) przy czym jeden egzemplarz pokwitowania każdorazowo pobiera Zamawiający, a drugi pozostaje u Wykonawcy.
Wykonawca używający do rozliczenia zakupu paliw płynnych i gazowych z Zamawiającym - kart magnetycznych (microchipowych, flotowych, paliwowych itp.) ponosi wszelkie koszty związane z wydaniem i obsługą kart. Zamawiający z tego tytułu nie ponosi żadnych kosztów. Termin płatności do 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Bezgotówkowy zakup paliw w postaci benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego i gazu LPG dokonywany będzie po cenie aktualnej, obowiązującej na stacji paliw należącej do Wykonawcy w momencie zakupu. Szczegóły zostaną uzgodnione po wyborze z najkorzystniejszym oferentem.
 
Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) uprawnienia – posiadanie aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 226 z późn. zmianami); na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami;
b) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej OC działalności na min. 100.000 zł.
 
Kryteria oceny ofert: 60 % - cena w zł/litr PB 95, ON oraz LPG, 30% - odległość stacji paliw od WORD (w km do 2 miejsc po przecinku) i 10 % - wysokość upustu na każdym litrze Pb 95, ON oraz LPG w zł/litr.
 
            Proszę o złożenie oferty cenowej na adres siedziby WORD (ul. Mierosławskiego 10, 76 – 200 Słupsk) lub adres mailowy w terminie do 02 grudnia 2024 r. do godziny 11:00 według załączonego wzoru.
 
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt /59/8482135.
 
                                                                                   Z poważaniem
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna ZACZEK
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-11-22 14:09:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna RESZETAR
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-11-22 14:10:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna RESZETAR
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-12-10 12:55:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
616 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »