Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wyniki rozeznania cenowego na ubezpieczenie floty WORD Słupsk
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku informuje o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym
na usługi ubezpieczenia floty WORD Słupsk – BP/12/2025.
W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty.
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
Numer oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium
cena – 100 %
|
1
|
BPiU Ewa Górniak (Dom Ubezpieczeń)
TUiR WARTA S.A.
Ul. Sobieskiego 16
35-002 Rzeszów
|
87,95
|
2
|
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
przedstawicielstwo Białystok
ul. Chłodna 51
00-867 Warszawa
|
100,00
|
3
|
Superpolisa Como Sp. Zo.o.
Ul. Domaniewska 39
02-672 Warszawa
TUiR WARTA S.A.
Biuro ubezpieczeniowe Diament
Ul. Krzywoustego 5, Lębork
|
82,60
|
Zatem najkorzystniejszą ofertę złożyła firma UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawicielstwo w Białymstoku, z którą WORD Słupsk podpisze umowę na okres 12 miesięcy.
Słupsk, dnia 10.04.2025 r. Podpisał:
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
USŁUGI UBEZPIECZENIA FLOTY WORD SŁUPSK
– ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku przeprowadza rozeznanie cenowe (znak sprawy BP/12/2025) na usługi ubezpieczenia komunikacyjnego: OC, AC (opcjonalnie) i NNW na okres 12 m-cy (na podstawie art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) w związku z czym zapraszamy do złożenia oferty.
Wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie ubezpieczenia dostępnę są na stronie www.word.slupsk.pl
Termin realizacji: 12 miesięcy.
WORD Słupsk zaprasza do złożenia oferty na adres mailowy
w terminie do 10.04.2025 r. do godziny 10:00.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt
lub 59-848-21-35, Zaczek Anna - WORD Słupsk.
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki rozeznania cenowego na ubezpieczenie floty WORD Słupsk Drukuj informację Wyniki rozeznania cenowego na ubezpieczenie floty WORD Słupsk
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-03-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna ZACZEK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-03-31 12:23:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna RESZETAR |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-03-31 12:38:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna RESZETAR |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-04-11 08:42:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 244 raz(y) |
Wyniki rozeznania cenowego na dostawę artykułów biurowych oraz / i materiałów eksploatacyjnych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
informuje o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym
na sukcesywną dostawę artykułów biurowych i / lub materiałów eksploatacyjnych – BP/9/2025.
W prowadzonym postępowaniu złożono dla: I części zamówienia – 1 ofertę, II części zamówienia – 3 oferty.
I część zamówienia – ARTYKUŁY BIUROWE
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
Numer oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium
cena – 100 %
|
1
|
RODAN Sp. z o.o.
ul. Górecka 17
60 – 201 Poznań
Oddział Słupsk
ul. Koszalińska 5H
76 – 200 Słupsk
|
100,00
|
Najkorzystniejszą ofertę dla I części zamówienia złożyła firma RODAN Sp. z o.o. z Poznania - Oddział Słupsk, z którą WORD Słupsk podpisze umowę na okres 12 miesięcy.
II część zamówienia – MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
Numer oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium
cena – 100 %
|
1
|
RODAN Sp. z o.o.
ul. Górecka 17
60 – 201 Poznań
Oddział Słupsk
ul. Koszalińska 5H
76 – 200 Słupsk
|
35,53
|
2
|
DMD Tonery Sp. z o.o.
ul. Sikorskiego 2/7
35-304 Rzeszów
|
100,00
|
3
|
Dorota Bednarska COPY DOR
ul. Orkana 3/9
25-548 Kielce
|
93,74
|
Najkorzystniejszą ofertę dla II części zamówienia złożyła firma: DMD Tonery Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Sikorskiego 2/7, z którą WORD Słupsk podpisze umowę na okres 12 miesięcy.
Słupsk, dnia 21.03.2025 r.
Podpisał:
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
L.dz. 210/ 2025
Słupsk, dn. 06.03.2025 r.
Wykonawcy
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku zaprasza do składania ofert na sukcesywną dostawę artykułów biurowych i/lub materiałów eksploatacyjnych na okres 12 tu miesięcy, w terminie od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
Oferty należy składać w terminie do dnia 13.03.2025 r. (czwartek) do godz: 12:00, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@word.slupsk.pl lub w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Mierosławskiego 10, pokój nr 14 – sekretariat, I piętro.
Osoby do kontaktów: Monika Michalak oraz Marta Berg, tel. (59) 848 21 34 / 501 149 447,
e-mail: .
e-mail: .
W załączeniu do niniejszego zaproszenia przesyłamy Państwu formularz ofertowy wraz z wykazem artykułów biurowych (I część) i materiałów eksploatacyjnych (II część).
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
Przewidywany termin dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Dostawa obejmuje zarówno artykuły biurowe i/lub materiały eksploatacyjne do drukarek, jak i inne artykuły będące w ofercie Wykonawcy.
W przypadku dostawy artykułów niezamawianych lub niezgodnych z zamówieniem, Zamawiający ma prawo odmówić ich przyjęcia oraz wymienić na produkt właściwy.
Zgłoszenie zapotrzebowania będzie odbywać się pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną co najmniej na jeden dzień przed planowaną dostawą.
Rozliczenie dostawy będzie następowało poprzez wystawienie faktury VAT z 21-dniowym terminem jej płatności.
Dostawa odbywać się będzie najpóźniej w terminie 3 dni roboczych (pn-pt) środkiem transportu / przesyłką na koszt Wykonawcy wraz z rozładowaniem do siedziby Zamawiającego.
Ceny podane w formularzu ofertowym na poszczególne artykuły stanowią: wartość brutto artykułów wraz z kosztem transportu do siedziby WORD.
Kryterium oceny ofert: cena brutto – 100 %.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
lub (59) 848 21 34 / 501 149 447.
Z poważaniem
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
Dyrektor WORD Słupsk
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki rozeznania cenowego na dostawę artykułów biurowych oraz / i materiałów eksploatacyjnych Drukuj informację Wyniki rozeznania cenowego na dostawę artykułów biurowych oraz / i materiałów eksploatacyjnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-03-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika MICHALAK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-03-06 13:28:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna RESZETAR |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-03-06 13:33:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna RESZETAR |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-21 11:06:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 478 raz(y) |
Wyniki rozeznania cenowego na dostawę środków czystości
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
informuje o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym
na sukcesywną dostawę środków czystości – BP/8/2025.
na sukcesywną dostawę środków czystości – BP/8/2025.
W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty.
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
Numer oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium
cena – 100 %
|
1
|
DK BHP Sp. z o.o.,
ul. Słoneczna 16F,
76-200 Słupsk
|
97,11
|
2
|
Farmpol Sp. z o.o.,
ul. Geodetów 11,
80-298 Gdańsk
|
97,63
|
3
|
SIMBHP Sp. z o.o.
ul. Borchardta 35 - 37
76 – 200 Słupsk
|
100,00
|
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma SIMBHP Sp.z o.o., ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, z którą WORD Słupsk podpisze umowę na okres 12 miesięcy.
Słupsk, dnia 19.03.2025 r.
Podpisał:
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
L.dz. 200 / 2025
Słupsk, dn. 04.03.2025 r.
Wykonawcy
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku zaprasza do składania ofert na sukcesywną dostawę środków czystości na okres 12-tu miesięcy w terminie od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
Oferty należy składać w terminie do dnia 11.03.2025 r. (wtorek) do godz: 12:00, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@word.slupsk.pl lub w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Mierosławskiego 10, pokój nr 14 – sekretariat, I piętro.
Osoby do kontaktów: Monika Michalak oraz Marta Berg, tel. (59) 848 21 34 lub kom.: 501 149 447, e-mail:
.
W załączeniu do niniejszego zaproszenia przesyłamy Państwu formularz ofertowy wraz z wykazem środków czystości.
Przewidywany termin dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Dostawa obejmuje zarówno środki czystości, jak i inne artykuły będące w ofercie Wykonawcy.
W przypadku dostawy artykułów niezamawianych lub niezgodnych z zamówieniem, Zamawiający ma prawo odmówić ich przyjęcia oraz wymienić na produkt właściwy.
Zgłoszenie zapotrzebowania będzie odbywać się pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną co najmniej na jeden dzień przed planowaną dostawą.
Rozliczenie dostawy będzie następowało poprzez wystawienie faktury VAT z 21-dniowym terminem jej płatności.
Dostawa odbywać się będzie najpóźniej w terminie 3 dni roboczych (pn-pt) środkiem transportu / przesyłką na koszt Wykonawcy wraz z rozładowaniem do siedziby Zamawiającego.
Ceny podane w formularzu ofertowym na poszczególne artykuły stanowią: wartość brutto artykułów wraz z kosztem transportu do siedziby WORD.
Kryterium oceny ofert: cena brutto – 100 %.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
lub tel. (59) 848 21 34 i / lub kom.: 501 149 447.
Z poważaniem
Zbigniew Sędzicki / Dyrektor
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki rozeznania cenowego na dostawę środków czystości Drukuj informację Wyniki rozeznania cenowego na dostawę środków czystości
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika MICHALAK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-03-04 13:54:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna RESZETAR |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-03-04 14:06:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna RESZETAR |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-19 14:16:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 508 raz(y) |
Opis przedmiotu zamówienia - dostawa poj. ciężarowych do przeprowadzania egzaminów kat. C, C+E prawa jazdy
Akapit nr 1 - brak tytułu
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia: dostawa samochodów ciężarowych do przeprowadzania egzaminów państwowych kat. C i kat. C+E prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Słupsku.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
CZĘŚĆ I - Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu ciężarowego do
przeprowadzania egzaminów w zakresie prawa jazdy kategorii C.
CZĘŚĆ II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zespołu pojazdów ( ciągnik siodłowy + naczepa) w zakresie prawa jazdy kategorii C+E.
1. Zamawiający wymaga, aby samochody ciężarowe i naczepa były fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowane nie wcześniej niż 2024.
2. Przeznaczenie samochodów ciężarowych i ich warunki eksploatacyjne:
a) Samochód ciężarowy i ciągnik siodłowy z naczepą przeznaczone będą do egzaminowania osób ubiegających się o prawo jazdy odpowiednio kategorii „C” i C+E zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 grudnia2023 r. w sprawie egzaminowania
osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach.
b) eksploatacja pojazdu odbywać się będzie zgodnie z jego przeznaczeniem w
polskiej strefie klimatycznej.
3. Wymagania formalne;
a) Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w: Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. (Dz. U. z 2023 r. poz. 622 t.j.) oraz ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 t.j. z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2024 r. poz. 502 t.j. ), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2022 r. poz. 739 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).
b) Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, potwierdzone wyciągiem ze świadectwa homologacji.
do przeprowadzania egzaminów w zakresie prawa jazdy kat C.
1. Samochód ciężarowy powinien:
- mieć dopuszczalną masę całkowitą co najmniej 12.000 kg,
- mieć rzeczywistą masę całkowitą co najmniej 10.000 kg,
- mieć długość co najmniej 8 m,
- mieć szerokość co najmniej 2,40 m,
- osiągać prędkość co najmniej 80 km/h,
- być wyposażony w układ przeniesienia napędu z automatyczną skrzynią biegów
umożliwiającą ręczny wybór biegów przez kierowcę,
- posiadać skrzynię ładunkową zamkniętą o szerokości i wysokość co najmniej takiej samej
jak kabina. ( skrzynia z burtami aluminiowymi, plandeka z PCV w kolorze kabiny
preferowany kolor czerwony).
- posiadać silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 170 kW spełniający wymogi co najmniej
EURO – 6e,
- posiadać dwie osie,
- posiadać hamulec silnikowy,
- posiadać napęd przekazywany na oś tylną,
- posiadać kabinę 3 miejscową ( preferowany kolor czerwony ) z fotelem kierowcy i pasażera
z siedzeniami pneumatycznymi oraz dodatkowym środkowym siedzeniem statycznym,
amortyzowaną bez przestrzeni sypialnej,
- posiadać w kabinie, z prawej strony uchwyt dla pasażera (egzaminatora),
- być wyposażony w legalizowany tachograf samochodowy dla dwóch kierowców,
- posiadać lewostronny wspomagany układ kierowniczy z regulowaną wysokością i
pochylenia koła kierownicy,
- posiadać klimatyzowaną kabinę, elektrycznie podnoszone szyby, obrotomierz, tablicę
wskaźników w języku polskim,
- powinien posiadać osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażerów,
- być wyposażony w korek wlewu paliwa zamykany na klucz,
- posiadać dźwiękową sygnalizację biegu wstecznego z możliwością wyłączenia,
- posiadać lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane,
- posiadać pneumatyczne zawieszenie osi tylnej,
- posiadać na wszystkich kołach opony wielosezonowe,
- układ hamulcowy z systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania,
- system kontroli trakcji,
- system stabilizacji toru jazdy,
- listwy profilowe do zamocowania pasów zabezpieczających ładunki oraz uchwyty mocujące
ładunek w podłodze lub rozwiązanie równoważne umożliwiające zabezpieczenie ładunku
przed przemieszczeniem,
- możliwość podłączenia i współpracy z przyczepą.
3. Samochód ciężarowy dodatkowo powinien:
- posiadać dodatkowy pedał hamulca roboczego dla egzaminatora, który umożliwia przejęcie
sterowania układem hamulcowym przez egzaminatora (zamontowany z prawej strony z
systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania, posiadający
homologację lub dodatkowy przegląd ze Stacji Kontroli Pojazdów ),
- posiadać dodatkowe podgrzewane lusterka zewnętrzne, prawe i lewe umożliwiające
obserwację boku pojazdu i drogi z pozycji pasażera ( egzaminatora ),
- posiadać apteczkę doraźnej pomocy, gaśnice i trójkąt ostrzegawczy,
- posiadać ogumione koło zapasowe,
przemieszczenie się podczas jazdy i hamowania o ciężarze dostosowanym do wymaganej
rzeczywistej masy całkowitej samochodu minimum 10.000 kg,
- być przystosowany do ciągnięcia przyczepy (standardowy automatyczny sprzęg z paszczą
stalową). Sprzęg górny wraz z belką do podłączenia przyczepy zamontowany na końcu ramy
w sposób umożliwiający sprzęgnięcie samochodu z przyczepą bez konieczności wchodzenia
pod samochód w trakcie złączania i rozłączania z przyczepą,
- posiadać gniazda elektryczne i złącze pneumatyczne Duo-Matic usytuowane w takim
miejscu ( łatwo dostępnym ), aby zapobiec uszkodzeniu ich w przypadku nieprawidłowo
wykonywanego łączenia mechanicznego samochodu z przyczepą.
- posiadać oznakowanie pojazdu długiego i ciężkiego,
- posiadać podświetlaną tablice „L” z przodu i z tyłu pojazdu (wymiary i wysokość
zamontowania winny być zgodne z aktualnymi przepisami),
- posiadać komplet dywaników podłogowych gumowych dla kierowcy i pasażerów,
- posiadać pokrowce na wszystkie siedzenia,
- posiadać dwa gniazda zasilania (zapalniczki) w kabinie – 12V i 24V,
- posiadać zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny co najmniej 10.000 kg,
- posiadać 2 kliny pod koła,
- posiadać trzy kamizeli odblaskowe
- posiadać trzy przewody elektryczne niezbędne do zainstalowania systemu rejestracji
przebiegu egzaminu umieszczone w górnej przestrzeni schowków po prawej stronie kabiny
( jeden „plus” zasilany na stałe, drugi „plus” zasilany po włączeniu zapłonu, po otwarciu
lewych drzwi, po otwarciu prawych drzwi pojazdu i trzeci przewód „masowy” ).
- posiadać dodatkowe kontrolki umieszczone na desce rozdzielczej po prawej stronie
(egzaminatora) według następujących zasad:
- kontrolka włączonych świateł hamowania - stop ( kolor czerwony),
- kontrolka włączonych świateł mijania (kolor pomarańczowy),
- kontrolka włączonych świateł drogowych (kolor niebieski),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu prawego (kolor zielony),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu lewego (kolor zielony),
- kontrolka włączonych świateł biegu cofania (kolor biały).
CZĘŚĆ II - parametry i wymagania techniczne zamawiającego dla zespołu pojazdów (ciągnik
siodłowy + naczepa) w zakresie prawa jazdy kategorii C+E.
1. Zespół pojazdów składający się z ciągnika siodłowego z naczepą powinien:
- mieć dopuszczalną masę całkowitą co najmniej 20.000 kg,
- mieć rzeczywistą masę całkowitą co najmniej 15.000 kg,
- mieć długość co najmniej 16 m,
- mieć szerokość co najmniej 2,40 m,
- osiągać prędkość co najmniej 80 km/h,
- być wyposażony w układ przeniesienia napędu z automatyczną skrzynią biegów
umożliwiającą ręczny wybór biegów przez kierowcę,
- posiadać skrzynię ładunkową naczepy zamkniętą o szerokości i wysokość co najmniej takiej
samej jak kabina. Długość skrzyni ładunkowej powinna odpowiadać długości naczepy
( naczepa kurtynowa typu firanka w kolorze kabiny - preferowany kolor czerwony ),
- posiadać oznakowanie pojazdu długiego i ciężkiego.
2. Ciągnik siodłowy powinien:
- posiadać silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 170 kW spełniający wymogi co najmniej
EURO – 6e,
- posiadać dwie osie,
- posiadać hamulec silnikowy,
- posiadać napęd przekazywany na oś tylną,
- posiadać kabinę 3 miejscową ( preferowany kolor czerwony ) z fotelem kierowcy i pasażera
z siedzeniami pneumatycznymi oraz dodatkowym środkowym siedzeniem statycznym,
amortyzowaną bez przestrzeni sypialnej,
- posiadać w kabinie, z prawej strony uchwyt dla pasażera (egzaminatora),
- być wyposażony w legalizowany tachograf samochodowy dla dwóch kierowców,
- posiadać lewostronny wspomagany układ kierowniczy z regulowaną wysokością i
pochylenia koła kierownicy,
- posiadać klimatyzowana kabinę, elektrycznie podnoszone szyby, obrotomierz, tablicę
wskaźników w języku polskim,
- być wyposażony w korek wlewu paliwa zamykany na klucz,
- posiadać dźwiękową sygnalizację biegu wstecznego z możliwością wyłączenia,
- posiadać lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane,
- posiadać pneumatyczne zawieszenie osi tylnej,
- posiadać na wszystkich kołach opony wielosezonowe.
2. Ponadto powinien być wyposażony w:
- układ hamulcowy z systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania,
- system kontroli trakcji,
- system stabilizacji toru jazdy,
- możliwość podłączenia i współpracy z naczepą.
3. ciągnik siodłowy dodatkowo powinien:
- posiadać dodatkowy pedał hamulca roboczego dla egzaminatora, który umożliwia przejęcie
sterowania układem hamulcowym przez egzaminatora (zamontowany z prawej strony z
systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas hamowania, posiadający
homologację lub dodatkowy przegląd ze Stacji Kontroli Pojazdów ),
- posiadać dodatkowe podgrzewane lusterka zewnętrzne, prawe i lewe umożliwiające
obserwację boku pojazdu i drogi z pozycji pasażera ( egzaminatora ),
- posiadać apteczkę doraźnej pomocy, gaśnice i trójkąt ostrzegawczy 2 sztuki,
- posiadać ogumione koło zapasowe,
- posiadać standardowe siodło o wysokości umożliwiającej sprzęgnięcie pojazdu z
dedykowana naczepą,
- posiadać gniazda elektryczne i złącze pneumatyczne Duo-Matic usytuowane w łatwo
dostępnym miejscu ( lewa lub środkowa strona pojazdu ),
- posiadać z przodu podświetlaną tablicę „L” (wymiary i wysokość zamontowania winny być
zgodne z aktualnymi przepisami),
- posiadać komplet dywaników dla kierowcy i pasażerów,
- posiadać pokrowce na wszystkie siedzenia,
- posiadać dwa gniazda zasilania (zapalniczki) w kabinie – 12V i 24V,
- posiadać zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny co najmniej 12.000 kg,
przebiegu egzaminu umieszczone w górnej przestrzeni schowków po prawej stronie kabiny
( jeden „plus” zasilany na stałe, drugi „plus” zasilany po włączeniu zapłonu, po otwarciu
lewych drzwi, po otwarciu prawych drzwi pojazdu i trzeci przewód „masowy” ).
- posiadać 2 kliny pod koła,
- posiadać trzy kamizeli odblaskowe
- posiadać dodatkowe kontrolki umieszczone na desce rozdzielczej po prawej stronie
(egzaminatora) według następujących zasad:
- kontrolka włączonych świateł hamowania - stop ( kolor czerwony),
- kontrolka włączonych świateł mijania (kolor pomarańczowy),
- kontrolka włączonych świateł drogowych (kolor niebieski),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu prawego (kolor zielony),
- kontrolka włączonego kierunkowskazu lewego (kolor zielony),
- kontrolka włączonych świateł biegu cofania (kolor biały).
4. Ponadto naczepa powinna być:
- fabrycznie nowa (w wersji „firanka”),
- jednoosiowa na kołach bliźniaczych lub dwuosiowa na kołach pojedynczych obciążona
płytami betonowymi zamocowanymi w sposób wykluczający samoczynne przemieszczenie
się podczas jazdy i hamowania o ciężarze dostosowanym do wymaganej rzeczywistej masy
całkowitej zespołu pojazdów co najmniej 15.000 kg przy założeniu, że zespół pojazdów spełnia
wymagania DMC co najmniej 20.000 kg.
- wyposażona w układ hamulcowy z systemem przeciwdziałającym blokowaniu kół podczas
hamowania,
- wyposażona w system kontroli trakcji,
- wyposażona w system stabilizacji toru jazdy,
- wyposażona w listwy profilowe do zamocowania pasów zabezpieczających ładunki oraz
uchwyty mocujące ładunek w podłodze lub rozwiązanie równoważne umożliwiające
zabezpieczenie ładunku przed przemieszczeniem,
- wyposażona w całoroczne opony naczepowe,
- wyposażona w ogumione koło zapasowe zamocowane w koszu,
- wyposażona w dwie zamykane skrzynki narzędziowe,
- oznakowana z tyłu w podświetloną tablicę z oznaczeniem "L", o wymiarach 30 x 30 cm z
tyłu pojazdu zgodne z obowiązującymi przepisami,
- wyposażona w dwa kliny pod koła,
Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na
zakupione pojazdy na okres minimum 24 miesiące, przy czym rodzaj eksploatacji
(egzaminowanie kandydatów na kierowców jak również montaż monitoringu) nie ma wpływu na warunki gwarancji i rękojmi,
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił do napraw z tytułu rękojmi,
gwarancyjnych i pogwarancyjnych punkt serwisowy (stację obsługi), posiadający
autoryzację producenta dla samochodu ciężarowego w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego,
c) w okresie gwarancji i/lub rękojmi Wykonawca gwarantuje podjęcie przez
wskazany punkt serwisowy, czynności serwisowych w preferowanym czasie nie dłuższym niż 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie, mailem lub telefonicznie) – jako dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne.
Wymagania stawiane przez zamawiającego dla pojazdów – dla każdej z części.
a) Zamawiający we własnym zakresie zarejestruje i ubezpieczy pojazdy po otrzymaniu od
Wykonawcy niezbędnych dokumentów do rejestracji danego typu pojazdu łącznie z fakturami zakupu. Faktury należy wystawić po wystawieniu protokołu gotowości do wydania pojazdów.
Po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu pojazdów Zamawiający dostarczy tablice i dowody rejestracyjne do Wykonawcy w celu wykonania dodatkowego badania technicznego dotyczącego przystosowania pojazdów do nauki jazdy i egzaminowania i do ciągnięcia przyczep zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostarczenia pojazdów do Zamawiającego.
b) samochody muszą posiadać homologację potwierdzoną stosownym świadectwem, dostarczoną wraz z pojazdami oraz muszą spełniać wymogi zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego,
c) wraz z samochodami Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
- dowód rejestracyjny
- świadectwo homologacji,
- świadectwo legalizacji tachografu,
- książkę gwarancyjną,
- książkę serwisową,
- instrukcję obsługi w języku polskim,
- harmonogram przeglądów okresowych z zakresem czynności dla pojazdu,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych,
- inne niezbędne dokumenty konieczne do użytkowania pojazdów,
Warunki dotyczące odbioru pojazdów
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył na własny koszt pojazdy do
siedziby Zamawiającego, tj. Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku,
Słupsk ul. Mierosławskiego 10 w godz. 08.00 – 14.00 z wyjątkiem sobót, niedziel i dni
ustawowo uznanych za wolne.
b) Zamawiający zobowiązuje się do dokonania odbioru dostarczonych pojazdów
niezwłocznie w dniu dostarczenia pojazdów przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Pojazdy powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (przy czym za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni uznanych ustawowo za wolne), w przypadku braków lub usterek Wykonawca usunie je w terminie 5 dni roboczych po czym strony przystąpią ponownie do odbioru pojazdu/pojazdów
c) Zamawiający wymaga od wykonawcy przeszkolenia personelu w zakresie obsługi i użytkowania pojazdów, a w przypadku zespołu pojazdów z części II zamówienia przeszkolenia z prawidłowego sprzęgania i rozprzęgania zespołu pojazdów.
Pobierz dane XML Opis przedmiotu zamówienia - dostawa poj. ciężarowych do przeprowadzania egzaminów kat. C, C+E prawa jazdy Drukuj informację Opis przedmiotu zamówienia - dostawa poj. ciężarowych do przeprowadzania egzaminów kat. C, C+E prawa jazdy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna ZACZEK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-15 07:39:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna RESZETAR |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-15 07:39:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna RESZETAR |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-15 07:39:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1103 raz(y) |
Informacja o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
informuje o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym
na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych - BP/39/2024.
na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych - BP/39/2024.
W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę.
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
Numer oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium – cena – 60 %
|
Liczba punktów w kryterium – odległość stacji paliw od WORD – 30 %
|
Liczba punktów w kryterium – upust – 10 %
|
Razem
|
1
|
„OKTAN BRZESKI, GRZENKOWICZ” Sp. z o.o.
ul. Bohaterów Westerplatte 7
76 – 200 Słupsk
|
60,00
|
30,00
|
10,00
|
100
|
Zatem najkorzystniejszą ofertę złożyła firma OKTAN BRZESKI, GRZENKOWICZ Sp. z o.o. ze Słupska,
z którą WORD Słupsk podpisze umowę na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych w 2025 r.
Słupsk, dnia 10.12.2024 r.
Podpisał:
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
ZP/372/BP39/24
L. dz. 1123/2024 Słupsk, dnia 22.11.2024 r.
Stacje paliw w Słupsku
dotyczy: zaproszenie do złożenia oferty na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych dla WORD Słupsk w 2025 r.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku przeprowadza rozeznanie cenowe (znak sprawy BP/39/2024) na sukcesywną dostawę paliw płynnych (na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) w związku z czym zapraszamy do złożenia oferty cenowej na sukcesywną dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych w roku 2025.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych i gazowych przez okres 1 roku (benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON i gazu LPG) do pojazdów i urządzeń spalinowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Słupsku w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej w ilości szacunkowej:
- benzyna bezołowiowa Pb95 – 1.500,00 litrów
- olej napędowy ON – 8.440,00 litrów,
- gaz LPG – 8.400,00 litrów.
Ilości paliw są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
Termin realizacji: od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Wymagania dla przedmiotu dostawy: paliwa muszą spełniać wymagania:
a) zawarte w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dni26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych /Dz. U. z 2024 r., poz. 1018 z późn. zm./;
b) zawarte w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26.06.2023 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) /Dz. U. z 2023 r., poz. 1293/;
c) określone przez polskie normy: PB - PN-EN 228, ON - PN-EN 590, gaz LPG – PN-WN 589.
Proponowany przebieg procedury wydawania paliwa.
WORD sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz pojazdów, do których tankowane będzie paliwo. Załączniki te będą integralną częścią umowy. Upoważnione osoby przez Zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania ilości i wartości wydanego paliwa na odpowiednim dokumencie (np. karcie klienta, kwicie kasowym, w-z) przy czym jeden egzemplarz pokwitowania każdorazowo pobiera Zamawiający, a drugi pozostaje u Wykonawcy.
Wykonawca używający do rozliczenia zakupu paliw płynnych i gazowych z Zamawiającym - kart magnetycznych (microchipowych, flotowych, paliwowych itp.) ponosi wszelkie koszty związane z wydaniem i obsługą kart. Zamawiający z tego tytułu nie ponosi żadnych kosztów. Termin płatności do 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Bezgotówkowy zakup paliw w postaci benzyny bezołowiowej Pb95, oleju napędowego i gazu LPG dokonywany będzie po cenie aktualnej, obowiązującej na stacji paliw należącej do Wykonawcy w momencie zakupu. Szczegóły zostaną uzgodnione po wyborze z najkorzystniejszym oferentem.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) uprawnienia – posiadanie aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 226 z późn. zmianami); na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami;
b) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej OC działalności na min. 100.000 zł.
Kryteria oceny ofert: 60 % - cena w zł/litr PB 95, ON oraz LPG, 30% - odległość stacji paliw od WORD (w km do 2 miejsc po przecinku) i 10 % - wysokość upustu na każdym litrze Pb 95, ON oraz LPG w zł/litr.
Proszę o złożenie oferty cenowej na adres siedziby WORD (ul. Mierosławskiego 10, 76 – 200 Słupsk) lub adres mailowy
w terminie do 02 grudnia 2024 r. do godziny 11:00 według załączonego wzoru.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt /59/8482135.
Z poważaniem
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
Dyrektor WORD Słupsk
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych Drukuj informację Informacja o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym na dostawę paliw do pojazdów egzaminacyjnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-11-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna ZACZEK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-11-22 14:09:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna RESZETAR |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-11-22 14:10:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna RESZETAR |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-10 12:55:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1357 raz(y) |