Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wyniki rozeznania cenowego na dostawę środków czystości
Informacja ogłoszona dnia 2025-03-04 14:06:20 przez Joanna RESZETAR
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku
informuje o wyborze oferty w rozeznaniu cenowym
na sukcesywną dostawę środków czystości – BP/8/2025.
na sukcesywną dostawę środków czystości – BP/8/2025.
W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty.
Ocena (w punktach) ofert zgodnie z przyjętym kryterium kształtuje się następująco:
Numer oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium
cena – 100 %
|
1
|
DK BHP Sp. z o.o.,
ul. Słoneczna 16F,
76-200 Słupsk
|
97,11
|
2
|
Farmpol Sp. z o.o.,
ul. Geodetów 11,
80-298 Gdańsk
|
97,63
|
3
|
SIMBHP Sp. z o.o.
ul. Borchardta 35 - 37
76 – 200 Słupsk
|
100,00
|
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma SIMBHP Sp.z o.o., ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, z którą WORD Słupsk podpisze umowę na okres 12 miesięcy.
Słupsk, dnia 19.03.2025 r.
Podpisał:
Zbigniew Sędzicki
Dyrektor WORD Słupsk
L.dz. 200 / 2025
Słupsk, dn. 04.03.2025 r.
Wykonawcy
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku zaprasza do składania ofert na sukcesywną dostawę środków czystości na okres 12-tu miesięcy w terminie od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
Oferty należy składać w terminie do dnia 11.03.2025 r. (wtorek) do godz: 12:00, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@word.slupsk.pl lub w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. Mierosławskiego 10, pokój nr 14 – sekretariat, I piętro.
Osoby do kontaktów: Monika Michalak oraz Marta Berg, tel. (59) 848 21 34 lub kom.: 501 149 447, e-mail:
.
W załączeniu do niniejszego zaproszenia przesyłamy Państwu formularz ofertowy wraz z wykazem środków czystości.
Przewidywany termin dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Dostawa obejmuje zarówno środki czystości, jak i inne artykuły będące w ofercie Wykonawcy.
W przypadku dostawy artykułów niezamawianych lub niezgodnych z zamówieniem, Zamawiający ma prawo odmówić ich przyjęcia oraz wymienić na produkt właściwy.
Zgłoszenie zapotrzebowania będzie odbywać się pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną co najmniej na jeden dzień przed planowaną dostawą.
Rozliczenie dostawy będzie następowało poprzez wystawienie faktury VAT z 21-dniowym terminem jej płatności.
Dostawa odbywać się będzie najpóźniej w terminie 3 dni roboczych (pn-pt) środkiem transportu / przesyłką na koszt Wykonawcy wraz z rozładowaniem do siedziby Zamawiającego.
Ceny podane w formularzu ofertowym na poszczególne artykuły stanowią: wartość brutto artykułów wraz z kosztem transportu do siedziby WORD.
Kryterium oceny ofert: cena brutto – 100 %.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt:
lub tel. (59) 848 21 34 i / lub kom.: 501 149 447.
Z poważaniem
Zbigniew Sędzicki / Dyrektor
Załączniki
Pobierz dane XML Wyniki rozeznania cenowego na dostawę środków czystości Drukuj informację Wyniki rozeznania cenowego na dostawę środków czystości
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika MICHALAK |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-03-04 13:54:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna RESZETAR |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-03-04 14:06:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna RESZETAR |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-19 14:16:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 509 raz(y) |